Рубрика: 2022-2023 ուստարի, Նախագծեր

Երկրորդ ուսումնական շրջանի ամփոփում

Շաբաթվա աշխատակարգ 09.01-13.01

Շաբաթվա աշխատակարգ 16.01-20.01

Շաբաթվա աշխատակարգ 23.01-27.01

Շաբաթվա աշխատակարգ 30.01-03.01

Ճամփորդություններ՝

Այցելություն բնության թանգարան

Այցելություն ժողովրդական արվեստի թանգարան

Բնագիտատեխնիկական ստուգատես

Բնագիտատեխնիկական ստուգատես

Դիջիթեք 2023

Ազգային խաղեր

Մարզական խաղեր

Տեխնոլոգիական աշխատանք

Սեղանի զարգացնող խաղեր

Միջավայրի խնամք

Բույսերի խնամք

Աշխատանք ծեփոնով

Խոհանոցային գործունեություն

Ենթակա է խմբագրման։

Автор:

Ողջու՜յն, ես Աննա Կիրակոսյանն եմ, 23 տարեկան։Կրթությունս բարձրագույն է, մասնագիտությամբ հատուկ մանկավարժ եմ։ Սիրում եմ իմ աշխատանքը, հաճույքով աշխատում եմ երեխաների հետ։ Որպես սիրելի զբաղմունք կնշեմ էքսկուրսիաններ կազմակերպելը, դեպի Հայաստանի տարբեր վայրեր,ֆիլմեր դիտել ընկերներիս հետ,քննարկումներ անել բնության գրկում։ Էլ․ հասցե՝ anna-kirakosyan@mskh.am

Оставьте комментарий