Рубрика: Без рубрики

Ամառային ճամբար 2022

Նախագիծ

Տևողությունը՝ Մայիսի 30-ից հունիսի 10
Վայրը՝ Հարավային դպրոց-պարտեզ
Մասնակիցներ՝ Երկարացված օրվա ճամբարականներ
Նպատակ՝
․Ուսուցողական, հետաքրքիր, նախագծերի իրականացում, լողափնյա ճամբարներ
․Ուսումնական բաց, գրավիչ միջավայր, հագեցած առօրյա:

Ճամբարի ընթացքում

Ճամբարականները ամառային դպրոցի ժամանակ կունենան լող, պար, երաժշտություն, կերպարվեստ, ընթերցանություն, շախմատ, բնագիտություն, թվային տեխնիկական միջոցներ, ուրախ օտար լեզու, թատրոն, այցելություն ուսումնական ագարակ, կենդանիների խնամք, բերքահավաքչություն, հայրենագիտական ճամփորդություն։

Автор:

Ողջու՜յն, ես Աննա Կիրակոսյանն եմ, 23 տարեկան։Կրթությունս բարձրագույն է, մասնագիտությամբ հատուկ մանկավարժ եմ։ Սիրում եմ իմ աշխատանքը, հաճույքով աշխատում եմ երեխաների հետ։ Որպես սիրելի զբաղմունք կնշեմ էքսկուրսիաններ կազմակերպելը, դեպի Հայաստանի տարբեր վայրեր,ֆիլմեր դիտել ընկերներիս հետ,քննարկումներ անել բնության գրկում։ Էլ․ հասցե՝ anna-kirakosyan@mskh.am

Оставьте комментарий