Рубрика: 2021-2022 ուստարի, Ուսումնական ձմեռ, Երկարացված օրվա սովորողների ցանկ

Երկարացված օրվա կազմակերպում.Սովորողների ցուցակ.

1.Ալեքսանդր Գրիգորյան

2.Արմեն Հովսեփյան

3.Դանիել Ղարիբյան

4.Դավիթ

5.Եվա Մալխասյան

6.Էլիզաբեթ Բարսեֆյան

7.Խաչատրյան Էմանուել

8.Հովիկ Մովսիսյա

9.Մարկոս Կարապետյան

10.Յանա Ալանդարովա

11.Նարեկ Մարգարյան

12.Սուրեն Բաղդասարյան

13. Սոֆի Առաքելյան

14.Վանիկ Հարությունյան

15.Տիգրան Սարգսյան

16.Ալեն Խաչատրյան

17.Մարիամ Զախարյան

18.Նելլի Շահինյան

19.Էդվարդ Նավասարդյան

20.Հարութ Թովմասյան

21.Ինեսա Գասպարյան

22.Ջորջ Հովհաննիսյան

23.Նարեկ Աբաթ

24.Մանե Մուղնեցյան

25.Մարիա Միքայելյան

26.Անգելինա Վարդազարյան

27.Մարկ Բաղդասարյան

28.Միքայել Միքայելյան

29.Գաբրիելա Աղամալյան

Автор:

Ողջու՜յն, ես Աննա Կիրակոսյանն եմ, 23 տարեկան։Կրթությունս բարձրագույն է, մասնագիտությամբ հատուկ մանկավարժ եմ։ Սիրում եմ իմ աշխատանքը, հաճույքով աշխատում եմ երեխաների հետ։ Որպես սիրելի զբաղմունք կնշեմ էքսկուրսիաններ կազմակերպելը, դեպի Հայաստանի տարբեր վայրեր,ֆիլմեր դիտել ընկերներիս հետ,քննարկումներ անել բնության գրկում։ Էլ․ հասցե՝ anna-kirakosyan@mskh.am

Оставьте комментарий