Մենթոր ուսուցիչ՝ Նաիրուհի Համբարձումյան
Մենթորական աշխատանքի նպատակը՝
- փորձի փոխանակում
- բլոգային, նախագծային աշխատանքի հմտությունների զարգացում
- երկարացված օրվա կազմակերպմամ մեթոդների փոխանակում, քննարկում
Մենթորական աշխատանքի խնդիրները՝
- ոգևորել-օգնել խորհրդատվություն ստացող ուսուցչին՝ սեփական փորձի ներկայացման միջոցով
- խորհրդատվությունների, համատեղ աշխատանքների միջոցով ապահովել նրա առաջընթացը
- աշխատել միասին, գտնել պահանջվող լուծումը
Աշխատանքի ուղղությունները՝
Ծրագրի յուրացում — կազմակերպում- ներկայացում
- «Իմացումի հրճվանք» ծրագիր
- Ուսումնական պլան
- Ուսումնական օրացույց
- Ուսումնական նախագծեր
- Ուսումնական ճամփորդություններ
- Առցանց-հեռավար ուսուցում
- Երկարացված օրվա նախագծերի ճիշտ կազմում և կիրառում
- Դասարանական խնդիրներ
- Ուսումնական պարապմունքների պլանավորում, կազմակերպում, գնահատում/ ինքնագնահատում
- Ուսումնական նախագծեր, շաբաթական աշխատակարգեր
- Ինքնակրթություն, ինքնազարգացում
Ընթացքը՝
Նախագիծն իրականացնելու համար կազմել աշխատակարգ, ծրագիր, մշակել նախագծեր: Երկարացված օրվա կազմակերպչի զարգացման համար տարբեր նախագծեր, մանկավարժական մեթոդներ- մոտեցումներ ընթերցել, քննարկել, փորձել կիրառել դասարանում: Ակտիվ համագործակցել, փոխանակել ամենատարբեր մտքեր, զարգացնել: Աշխատանքը կազմակերպել ֆիզիկական միջավայրում/ դասարան-լաբորատորիայում, բակում և այլ հարմար տարածքում/, վիրտուալ միջավայրում / էլ. հասցեի, սոց. ցանցի միջոցով/։