Рубрика: 2022-2023 ուստարի, Ուսումնական ձմեռ

Ձմեռային ուսումնական ճամբարի աշխատակարգ

Ձմեռային մարզական խաղերի ստուգատես

Հեծանվավարություն

Մարզական խաղեր

Բնագիտական նախագծերի ստուգատես

Բնագիտական փորձ

․Կառուցողական խաղերի ստեղծում

Ձմեռային ազգագրական փառատոն

․Գաթայի ծես

Միջավայրի խնամք

Ճամփորդություն Ջրվեժում

Տեխնոլոգիական աշխատանա

Դիջիթեք 2023

․Աշխատանք paint ծրագրով

Տեսանյութերի դիտում,քննարկում։

Автор:

Ողջու՜յն, ես Աննա Կիրակոսյանն եմ, 23 տարեկան։Կրթությունս բարձրագույն է, մասնագիտությամբ հատուկ մանկավարժ եմ։ Սիրում եմ իմ աշխատանքը, հաճույքով աշխատում եմ երեխաների հետ։ Որպես սիրելի զբաղմունք կնշեմ էքսկուրսիաններ կազմակերպելը, դեպի Հայաստանի տարբեր վայրեր,ֆիլմեր դիտել ընկերներիս հետ,քննարկումներ անել բնության գրկում։ Էլ․ հասցե՝ anna-kirakosyan@mskh.am

Оставьте комментарий